A Rafting.hu, mint sportvállalkozás 1996-ban jött létre.
Az alapítónak az alaszkai és kanadai
utazásai során tapasztalt élményei hatására merült fel a vállalkozás létrehozásának gondolata, ezekben az országokban már akkor nagyon fejlett volt az indoor és outdoor rekreáció, így a vadvízi sportok is.

Már a cég megalapításakor óriási hangsúlyt fektettünk a biztonságtechnikára, könnyedén tettük ezt, hiszen csapatunk tagjai már gyerekkorban megismerkedtek az outdoor sportok alapjaival, mint: -szikla-jég mászás, -vadvízi evezés, -hegymászás, -expedíciós kihívások..

Több európai és világversenyen (raft világkupa futamok, extrem kajak világbajnokság, kayak cross versenyek..) is bizonyítottuk tudásunkat, kiváló eredményekkel.

A Rafting.hu túravezetőinek vadvízi felkészültsége egyedülálló, hiszen az évek folyamán Európa szinte minden országában ill. a tengerentúlon is (Costa Rica, Japán, Afrika..) szereztünk tapasztalatokat, vezettünk túrákat, mára több 10 ezer ember ismerkedett meg általunk a rafting és egyéb vadvízi sportok rejtelmeivel.

1998-ban léptünk be a Vadvízi Túráztatók Magyarországi Szövetségébe(VTMSz), tevékenyen veszünk részt a Magyar Kajak Kenu Szövetség Vadvízi Bizottságának munkájában(MKKSz), túravezetőink között a Nemzetközi Rafting Szövetség(IRF) oktatói is megtalálhatók.

A magyarországi vadvízi sportokkal és outdoor tevékenységekkel foglalkozó cégek közül elsőként alapítottunk céget Szlovéniában, ahol megfelelünk minden, a túraszervezést érintő előírásnak, beleértve a Szlovén Vadvízi Életmentő kártyát is.

Rugalmas és vevőcentrikus üzleti hozzáállásunk, innovatív biztonságtechnikai megoldásaink, a versenysportban szerzett tapasztalataink és az önmagunk fejlesztésére való törekvésünk( rekreáció, outdoor sportok, közgazdaságtan, jog...), mind-mind hozzájárultak ahhoz, hogy a  Rafting.hu Magyarország egyik piacvezető vadvízzel foglalkozó vállalkozása legyen.

Mára a Rafting.hu egy önálló márka, egy védjegy lett!

Célunk, hogy minél szélesebb körben megismertessük a vadvízi evezés rejtelmeit, felejthetetlen élményeket biztosítva a velünk evezőknek.

A Rafting.hu csapata sok szeretettel vár mindenkit,  aki kalandra vágyik, aktív, értékes kikapcsolódást keres, vagy ha a "vadvizet" akarja tanulni.